Semnificatia unui brand
Brandul inseamna imaginea intregii companii. Reprezentantul face o promisiunea catre client atunci cand isi asuma un brand. Tocmai de aceea crearea identitatii este atat de importanta, va ramane contactul direct cu clientul. El va asocia un logo cu intreaga companie. Odata cu identificarea serviciile sau produsele se transmite o garantie pentru calitate. Pentru consumatori brandul trebuie sa fie usor de identificat, sa simplifice decizia publicului si sa ridice stafeta la asteptari.
Termenul, la origine, provine dintr-un cuvant indo-european care inseamna „a fi fierbinte”. Un logo trebuie sa ramana fierbinte in ochii celor cu care interactioneaza, sa nu se invecheasca, sa fie viu si arzator. Crearea unui brand presupune alegerea originala a unui nume, logo, simbol, un design de ambalare pentru a identifica cat mai facil un produs si, normal, sa il distinga de celelalte. Diferenta conteaza.
Componenta principala este crearea unei identitati care sa fie mai departe promovata. Nu este suficient sa alegi un nume, un logo, daca nu ai grija sa il si arati lumii. Asadar angajatii unei companii trebuie sa tina viu brand-ul, sa-l intretina si sa-l dezvolte. Nu este esentiala crearea identitatii, ci cum este vazut produsul sau serviciul in ochii consumatorilor.
[Inapoi la articole...] Tweet #TwitterStories